Nya kostvanor

Helgerna går så fort..
Igår kväll kom hela min familj och firade mig i förskott eftersom jag fyller år på tisdag. Blev rejält bortskämd.. TACK snälla. Ni är verkligen bäst i hela världen. Robin och jag hade fixat middag och efterrätt här. Fredrik och Emelie gick hem framåt midnatt och då somnade vi som två stockar i sängen.
 
I morse hade jag ställt alarm för att gå upp skapligt.. det sket sig dock och vi gick upp vid elva istället. Åkte ut till mina föräldrar för att hämta lite saker och vidare till maxi för storhandling. Kom hem och satte igång mina med matförberedelser inför kommande vecka.
Jag ska nämligen gå på kost och träningssschema under 10 veckor. Anledningen till att jag ska börja på kostschema är för att jag inte uppnår dom resultaten jag vill ha med min träning och därför behöver lite stöd och peppning i vad jag stoppar i mig.
Träningen är kanske inget jag behöver hjälp med egentligen (Eller jo, såklart roligt och bra med nya övningar!) eftersom jag redan tränar/tränat mycket under flera år och har en sambo som är otroligt duktig när det gäller gym. Men kosten måste jag lägga krut på. Det ska bli så spännande och se vad som händer med kroppen.
Veckans måltider!
 
Den stora frågan nu är mer vad gör jag uppe mitt i natten..? Pluggar.. naturligtvis. Har verkligen suttit och rååpluggat i flera timmar men nu har hjärnan gett upp.Nya tag i morgon och i morgon börjar mitt nya liv! Taggad.
 
Sweet dreams!

Kommentera här: