Hallå 2018!

Fick ett sug av att kika in här. Det var trots allt sådär ett halvår sen.. Så vart börjar man? Nytt år, 2018!
Det här senaste halvåret har kanske varit det stressigaste i mitt 25, snart 26 åriga liv hittills. Denna termin har på riktigt varit hemsk och jag längtar tills vi börjar termin 4 om sådär 2 veckor (Kan inte fatta att jag är halvvägs i utbildningen!). Jag känner verkligen att jag lagt ner SÅ mycket tid och energi på skolan att jag knappt hunnit med annat. Å andra sidan vet jag att termin 3 är den värsta vilket även snart jag kan intyga. Det har varit många kvällar av gråt och frustration samtidigt som man har ett jobb att sköta varannan helg. Är väldigt tacksam för att Robin hela tiden har peppat mig. Två tentor återstår och ett seminarium på en vecka.. Ni hör ju själva? Tenta i morgon och hoppas innerligt att det känns bra i själen när jag är klar så ännu några kilon kan släppas från axlarna. Efter den sista tentan som skrivs nästa vecka åker jag och Robin till England i fem dagar som han fick av mig i födelsedagspresent. Ni skulle förresten ha sett hans ansiktesuttryck i form av tårar när han fick det.. ångrar att jag inte fick med det på film. Jag tyckte att var på tiden att han äntligen skulle få se sitt fotbollslag live och det kunde inte komma mer lägligt att åka iväg efter denna intensiva pluggperiod.
 
Om 6 dagar fyller jag 26..? Vad hände? Känns som jag nyss fyllde 25. Snart närmare 30 än 20.. bara lite ångest. Ett annat kapitel som förresten påbörjar på måndag kan jag berätta om i morgon.. ;-)
Bjuder på en bild från julafton som spenderade med hela min älskade familj, såå mysigt.
 

Kommentera här: