Välkommen helg och solsken!

I morse hade jag inga problem med att gå upp när solen lyste igenom fönstret. Kom svettig till skolan (vilket inte heller gjorde något bara för att det var sådant underbart väder).
Humöret blir direkt på topp även om vi har suttit inomhus hela dagen för att skriva folkhälsoarbete. Vi köttade på 9-16 och är nu iprincip helt klara, eloge till oss!
Helgen blev därför lite längre för våran del och i morgon ska jag bara vara ledig. Planen är att inte ens öppna datorn.. vi får väl se hur det blir med den saken, men jag skulle verkligen behöva några sånna dagar just nu. Istället ska jag tillbringa min tid med att sitta i solstolen och göra lite nytta iform av att springa ner till tvättsugan lite då och då.
Nu sitter vi bänkade framför hockeyn, men jag kunde inte riktigt slita mig från att ta en bild från en utav våra balkonger. 23 grader klockan 21.20.. Lovely!
 
 

Kommentera här: