Effektiv

När man ändå har datorn uppe kan man väl skriva något här?
Har suttit hela morgonen med plugg. Läst folkhälsorapporter och skickat in ett arbete. Effektiv morgon, lycka. Folkhälsoarbetet vi gör handlar om homosexuella. Ganska intressant må jag säga. Även fast vi har lagar att följa i Sverige är det fler saker som inte fungerar när det gäller just homosexuella (även om dom flesta tror det). Både utbildning och okunskap saknas.
 
Tänkte äta lite lunch innan jag ska åka till Norrköping för 45 minuter? Jag trodde det var ett skämt när jag såg schemat 13.15-14.00. En tjej i min basgrupp frågade ifall jag ville åka med i hennes bil så jag slipper ta bussen. Är väl tillbaka i Linköping framåt halv tre. Då ska jag bara byta om och möta upp Olivia för legwork. Bästa träningspasset på hela veckan. Yey!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: