Skärtorsdagen

Jag tyckte det passade med en update sådär vid påsk. Vad har hänt?
Vi har flyttat in i våran nya lägenhet som vi stormtrivs i. Tack till alla som hjälpte oss. Allting gick väldigt smidigt tack vare dels starka killar och mamma som fixat ALLT när det kommer till mat/fika.
Dagarna innan det blev kallt nu har jag suttit på balkongen varje dag. Jag kommer aldrig bosätta mig i en lägenhet utan balkong igen, den saken är säker. Dock har det kommit duvor till en av våra balkonger (vi har två). Har försökt skrämma iväg dom flera gånger.. problemet är väl inte duvorna i sig utan att dom bajsar på balkongen.. lagom roligt. Att hänga upp någonting som blänker var ett tips.

Veckan har annars bestått av skola för min del. Tänkte gå till gymet innan jag ska jobba kvällspass. Blev bytt från lördag till torsdag vilket jag tyckte var ett bra byte.
 
Älskar färgerna i årets påskris.
 
 

Kommentera här: