Sa någon helg?

Välkommen helg!
Min dag har varit schema fri. Unnade mig en sovmorgon innan jag tog tag i diverse skolarbeten. Två klara (vi har flera uppgifter varje vecka som ska skickas in) och därefter satte jag igång med cellen och celldelning. Om jag kollar på youtube hänger jag med hyftat bra. Om jag tittar i böckerna förstår jag knappt hälften. Konstiga ord följt av bokstäver hit och dit..  fysik har aldrig varit min starka sida. Ger mig fan på att jag ska kunna det här ändå!
Halv tre stämlpade jag in på gymet. 20 minuter på crosstrainern därav ben ett ben och rumppass. Vidare hem för att duscha och steka hamburgare. Nu börjar vi fredagsmyset här hemma!

I morgon jobbar jag 13:30-21:30. Ska bli så roligt att träffa alla igen! När man endast jobbar några pass i måndaden uppskattar man jobbet på ett helt annat sätt.

Kommentera här: